Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Fyra år av längtan är över!

Publicerad 2010-06-11 20:15:16 i Humor,

Idag är det fredag igen men inte vilken fredag som helst! Idag så hade skolorna runt om i Örnsköldsvik skolavslutning, skönt för eleverna. Men inte är det det som jag har väntat på och längtat efter i fyra år, nej det är FOTBOLLS VM!!! Helt underbart att åter igen få se fotboll utövad av lag från hela världen. Tyvärr så blir min blogg inte så lång denna fredag eftersom matchen mellan Uruguay och Frankrike börjar 20.30 och jag ska hinna fixa fika först. Men veckans historia har jag i alla fall klämt in! Ha nu en bra fredagskväll och sköt om varandra, och har ni en fotbollsnörd i familjen så låt den människan se så mycket VM-fotboll han eller hon vill, det är ju i alla fall fyra långa år till nästa VM!


Detta är den officiella FIFA-loggan för 2010 års VM

Veckans fräckis!

En pojke kommer hem sent en kväll klockan 10. Hans far är både rädd och arg då han egentligen skulle vara hemma senast 7 och ber sonen förklara sig. Sonen säger då tyst...

- Far, jag har haft min sex-debut. Då smalt fadern och sa med sin mjuka stämma:

-Det är OK, kom hem när du vill och om det är någonting så vet du att det bara är att fråga. Sonen och fadern gick och la sig. Senare samma kväll väckte sonen sin far och frågade lite tyst...

-Hur länge ska man ha ont i ändan efter att ha gjort det första gången?

Fortsätter med en rolig filmsnutt på temat fotboll eller hhmm .....


Rolig va? Faktiskt väldigt oskyldig trots allt!!!

Alla säger att den italienska ligan är den tuffaste i världen, men jag är inte rädd.
I min karriär har jag alltid gjort mål, var jag än har varit!
   /Ronaldo

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela