Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Äntligen trådlös!

Publicerad 2011-02-25 15:23:41 i Familjeliv,

Jag har köpt en trådlös router! Nu kan jag äntligen ligga i sängen och kolla internet, läsa kvällstidningr, kolla MODO:s hemsida, facebook, spela harpan eller blogga. Eftersom jag har svårt att sitta någon längre stund (10 - 15 minuter), pga av mina ryggproblem, så är det här toppen för mig. Jag kan ju inte göra så mycket annat på dagarna här hemma sjukskriven och allmänt jätteless!!! Så det här är ett välkommet inköp. Man kan ju bara undra varför jag inte köpt en trådlös router tidigare! Ja säg? Men nu är den här och det känns himla NAJS!!!


Nu ska bara Kristoffer (min son) få hjälpa mig att intsallera routern och göra ett utökat nätverk att placera den i. Det var så himla länge sedan jag skapade ett nätverk så det har jag nog glömt eller så tar det bara en massa massa tid att göra! Han är ju duktig på allt sådant här så det tar ju inte så lång tid om han fixar det.

Det finns inget skäl till att någon skulle vilja ha en dator i sitt hem! /Ken Olsen
(vd och styrelseordföranden och grundare av Digital Equipment, 1977)

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela