Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Ska spara skägget!

Publicerad 2011-07-30 13:40:28 i Familjeliv,

Jag har bestämt mig för att spara mitt "hakskägg" så länge som möjligt. Varför det då? Jo för skojs skull och för att jag tycker att det ser "fränt" ut! Vad tycker ni om det???


Det tar sig sa mordbännaren, tycks jag tänka. Nu ska jag jämföra hur det ser ut om en, två, tre och kanske fyra månader. Jag återkommer med "hakskäggsrapporter" framöver!!!

Det finns ingen make-up för skönhet såsom glädje!  / Maria Mitchell

dan

Kommentarer

Postat av: Minos

Publicerad 2011-07-31 11:33:17

Hahaha!

Postat av: Lippe

Publicerad 2011-07-31 22:31:16

Varför inte?? Men då vill vi följa utväxten genom bilder och exakta måttangivelser ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela