Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Dagens stora händelse!

Publicerad 2011-05-01 14:46:39 i Familjeliv,

Ja just det, klippning av mig är dagens stora händelse här på Solvägen 50. Sedan då? Jo, för min del så medger inte ryggen annat än att ligga en del idag och då får det bli säsong 5 av 24 och Jack Bauer. Få se om jag kan få min förkylda fru att se avsnitt 8!!!


Saxen går!!!

Det måste vara en mänsklig rättighet att vara sjuk på ett sätt att man kan ha lite glädje av det!

Kort hår är snart borstat!  / Ordspråk från Österrike

dan

Kommentarer

Postat av: ingela

Publicerad 2011-05-01 17:42:19

Du - dagens andra stora händelse är ju att vi är utan vatten och delvis utan ström!! Det du!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela