Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Trollbunden!

Publicerad 2012-11-30 23:50:00 i Djur och natur,

Visst har vi en vacker natur här Sverige, omän att det blåser lite väl mycket just nu! Många gånger då jag är ute i naturen så ser jag hur mycket underbart vackert det finns. Vid flera tillfällen har jag blivit rent av trollbunden, känns det igen???
 
PS Som jag tidigare skrivit i min blogg så kommer jag att även i fortsättningen blogga om mina ryggbesvär och vad som händer och sker kring detta. Ska skriva mer kring detta någon av de närmsta dagarna. På återseende!!!  DS
 
Det sällsyntaste av allt är föreningen utav förnuft och hänförelse! /Voltaire
 
dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela