Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Män som näthatar kvinnor!

Publicerad 2013-02-06 20:06:52 i Funderationer!,

Jag trodde inte det var sant när jag såg och hörde följand inslag! Att det finns män som spyr ut en massa galla anonymt i olika nätforum vet jag sedan förut, men att det tog sig sådana proportioner kunde jag aldrig i min vildaste fantasi inte tro.
 
Nu ska man kanske inte kalla dessa näthatare för män, utan omogna kvinnorasister. Jag tror deras hat bottnar i en eller flera mindervärdighetskomplex som får dessa män att bete sig så vidrigt och så urbota fegt! När jag hör och ser detta inslag så kan jag inte låta bli att skämmas för att jag är man! Men det kanske jag inte ska göra utan hellre räta på ryggen och vara stolt över att vara feminist!!! 
 
Fy fy fy vad otroligt vidriga vissa män kan vara!!! Ikväll kl. 20.00 så sänds "Uppdrag granskning" om detta med Näthatet!
 
Hat är den feges hämnd för att han blivit skrämd! /Gorge Bernard Shaw
 
dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela