Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Tidig träff med Mårten, får jag hoppas!

Publicerad 2013-10-29 21:42:00 i Leva med ryggvärk!,

I morgon i arla morgonstund är det tänkt att jag ska ge mig ut på gåsjakt, närmare bestämt kanadagås ska jagas! Jag återkommer snarast med utförlig jaktrapport, de ä sanninga dä!!!
 
Jag har inget nytt att rapportera angående mina ryggproblem! Det enda som jag vet är att jag är uppsatt på operationslistan uppe på ortopeden i Umeå. Men jag kommer att ha en personligt samtal med opererande läkare några veckor innan operation. Då får jag tid att bestämma om jag ska operation och i så fall hinna förbereda mig på det som komma skall. Jag vet ju redan vad jag måste gå igenom vid en ny steloperation och det är sjukt hur gräslig smärta kan vara, så är'e ba! Nog för idag, höres i morrn!!!
 
dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela