Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Vardag igen och hösten drar in!

Publicerad 2014-08-20 12:30:00 i Leva med ryggvärk!, Våra Husdjur,

Nu är semestrarna slut och vardagen är åter här! För Gibson är det förmodligen riktigt skönt för nu får han rå om husse helt och hållet på dagarna!
 
Samma stig som vanligt och Gibson vet precis hur vi ska gå och vill naturligvis göra som hundar alltid gör nämligen gå först! Som sagt, nu är det vardag och jag är ensamt på dagarna igen, ja förutom lilla "Gibbe" förstås. Hoppas att jag kan få ägna mig åt lite av varje nu i väntan på operation, jag menar, att ryggen håller sig i schack åtminstone några dagar i veckan! Ligga i sängen kommer jag ändå att få göra så det räcker och blir över efter operationen, så tills dess håll dig i styr ryggelände!
 
Jag har uppsökt skogarna för ensamhetens skull! /Knut Hamsun
 
dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela