Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Hej, är ej död!

Publicerad 2014-05-05 15:35:16 i Leva med ryggvärk!,

Jag har alltså inte dött utan jag lever och .....! Min ryggsmärta har påverkat mig så jädrans mycket så jag har helt enkelt inte orkat blogga. Jag hoppas med detta inlägg att jag ska orka fixa några inlägg i veckan, så det så!!!
 
Lidande blir vackert när någon bär stora förluster med munterhet, inte genom okänslighet utan genom att ha ett stort sinne! /Aristoteles
 
dan
 

Kommentarer

Postat av: Miriam

Publicerad 2014-05-15 13:08:29

Hej
Då jag lever med en man som verkar ha det lika helvetiskt som du, så är det härligt att du skriver igen. Vi har läst din blogg i över ett år. Kämpa på!!

Svar: Kul att ni följer mig! Ibland så ger det lite tröst att veta att andra sitter i samma klister som jag men ibland orkar man inte bry sig om det, man har nog med sitt!!! Be din man att kämpa på han med!!! Trevlig helg!
Dan Jonsson

Postat av: Ann-Katrin Allansson

Publicerad 2014-06-01 12:38:16

Jag tänker på Dig ofta,och undrar hur Du mår !
Vi skickar lite styrkekramar till Dig och Din fru !

Svar: Tack det var vänligt av er!!!
Dan Jonsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela