Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Nytt försök!

Publicerad 2017-11-29 22:53:55 i Funderationer!, Leva med ryggvärk!,

Nu tar jag nya tag med min blogg, kanske det blir någe denna gång!?

Den 15 december så ska jag på återbesök till Umeå universitetssjukhus NUS, för att få status på ryggen. Senast informerade min läkare att skruvarna i höften börjat lossna vilket förklarar min nästan outhärdliga smärta, men mer om det efter den 15 december!

Men nu är jag igång och det känns faktiskt bra denna gång, tjing tjong!

(null)
Lite mer skägg numera och det börjar bli grått med, tiden går!!!

Ett liv utan kärlek är som en pizza utan botten!/Dan Jonsson (jag alltså)

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela