Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Åhhh vilken korv!!!

Publicerad 2018-04-14 11:09:51 i Familjeliv, Leva med ryggvärk!, Mat,

(null)
Tog ut mina smaskiga chorizos ur ungnen och skulle precis börja att äta när min telefon ringer!

Så klart att jag glömmer bort mina korvar och 15 minuter senare då jag återkommer till läckerheterna så hade de förvandlats till detta!

Ni ser nog själva vad de liknar? Från spända släta och blanka läckerheter till förtorkade och skrövliga oigenkännligheter, hjääälp!

Jovisst jag åt upp dom och vet ni vad, de var fortfarande himmelskt goda, fast något torrare än vanligt! 

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela