Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Svampätare!

Publicerad 2019-07-12 21:29:52 i Djur och natur, Leva med ryggvärk!,

(null)

(null)

(null)

Haren eller ekorren knaprar visst gärna svamp! Jag skulle tro att det är en hare i detta fall, har jämfört med ett harkranium som jag har.

Det ser rent av gott ut, då jag gillar svamp, vet dock inte vilken svamp detta är, någon typ av sopp tror jag men vet ej!? Om någon av er vet vilken svamp det är, så skriv en rad vettjaaaa!

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela