Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Ska jag, ska jag inte!

Publicerad 2019-06-11 10:26:51 i Allmänt, Familjeliv, Leva med ryggvärk!,

(null)

(null)

Äh, förbaskat också, min uppfostran på -60 och -70 talen säger mig att jag ska. Så nu klipper jag gräset fast jag inte har lust, YES!

Nu blir det klipp å rockklassiker!

Ps Så himla skönt att vi köpte en lite dyrare klippare med framhjulsdrift, då kan jag klippa åxå, de ä ba så!!! Ds

Kultiverad fritid framstår för mig som människans rätta huvuduppgift! /Oscar Wilde

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela