Dan Jonssons Blogg

En blogg om djur och natur, jakt, foto, politik, humor, om att leva med ryggproblem och smärta samt mycket annat. Välkomna!!!

Äntligen!

Publicerad 2019-09-03 20:40:15 i Allmänt, Djur och natur, Familjeliv, Leva med ryggvärk!,

Äntligen så kan jag känna att hösten är här, det helt enkelt luktar höst!

(null)
Ett tecken förutom luften/lukten är när man ser tranorna högt däruppe trumpetandes att nu bär det av söderut!

(null)
Alltså äntligen höst, vilken jag uppskattar högst av våra årstider! Nu ljög jag nästan för vintern ligger mig lika varmt om hjärtat!

(null)
Se hur glad jag är!!!

dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dajo57

Jag är en mycket vänlig man, kärleksfull men beklämmande dum, rent ut sagt korkad, dä ä ba så ha ja ju sagt!!!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela